table42la42greu
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

When a man lies, he murders some part of the world.
 
AcasaAcasa  PortalPortal  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Regulament.

In jos 
AutorMesaj
joe4astral
Admin., Bundes., DFB, SCC, LL, CL, BC, NH NC, DFB L.
Admin., Bundes., DFB, SCC, LL, CL, BC, NH NC, DFB L.
joe4astral


Mesaje : 2285
Data de inscriere : 05/07/2012
Varsta : 48

Regulament. Empty
MesajSubiect: Regulament.   Regulament. EmptyDum 19 Mai 2013, 10:43 am

FRIENDS' TEAMS CUP


Principiile acestei competiţii sunt inspirate tot din fotbal. Smile
Atenţie! Importanţa mai mare o are regulamentul general al FORUMULUI, acesta este specific şi pe locul 2.


PERIOADA DE DESFĂŞURARE.
- 15 a lunii în curs - 14 a lunii următoare, ora 21:00 (ora României);
- perioadele de desfăşurare a fazelor vor fi afişate de moderator în funcţie de numărul acestora.


GENERALITĂȚI.
Fiecare echipă va fi formată din oricâți jucători, de la 1 la 5000 Smile. Recomandabil este ca o echipă să aibă minim 4 jucători: căpitan, secund și cel puțin 2 jucători. De ce? Veți vedea ulterior sistemul de joc și câte schimbări se pot face.
Componența unei echipe nu va fi valabilă până când jucătorii nu apar în solicitarea de înscriere a căpitanului și confirmarea jucătorului. (vezi paragraful următor, „ÎNSCRIERE, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.”)


ÎNSCRIERE, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.
  • 1. Înscrierea va rămâne valabilă permanent (pentru toate ediţiile) până la postarea retragerii/excluderea echipei.
  • 2. Căpitanul postează în topicul „Important!!!: Înscrieri.” numele echipei și componența acesteia.
  • 3. Ceilalți componenți ai echipei postează în topicul „Important!!!: Confirmări.” faptul că sunt de acord cu mesajul căpitanului.
  • 4. În cazul oricărui jucător acceptat la o echipă, este întâi obligația căpitanului să îl actulizeze în componența echipei și apoi jucătorul postează în topicul „Important!!!: Confirmări.”. Nu este acceptat jucătorul ca făcând parte dintr-o echipă dacă nu îi apare numele în mesajul căpitanului și nu confirmă postarea acestuia.
  • 5. ATENȚIE!!! Niciun jucător nu are drept de joc dacă nu apare în componența echipei respective.
  • 6. Retragerea se postează în topicul „Retrageri.” și poate fi:
    - a echipei (o postează doar căpitanul);
    - a unui jucător din competiție (o postează orice jucător);
    - a unui jucător dintr-o echipă (o postează orice jucător).
    • 6.1. La retragerea echipei, secundul postează în topicul „Important!!!: Confirmări.”. Dacă acesta confirmă, echipa va fi retrasă. Dacă nu confirmă, devine automat căpitanul echipei respective, își stabilește secund și postează el în topicul „Important!!!: Înscrieri.” numele echipei și componența acesteia iar echipa rămâne în competiție.
    • 6.2. La retragerea unui jucător din competiție, acesta e considerat retras imediat sau după terminarea ediției aflate în desfășurare în funcție de doleanța acestuia sau a echipei. Figurează în continuare în componența echipei sale, poate juca până la sfârșitul ediției, nu figurează, nu joacă.
    • 6.3. La retragerea unui jucător dintr-o echipă rămâne valabil punctul 6.2. Dar dacă dorește să joace pentru altă echipă, nu va putea decât din ediția următoare dacă noul său căpitan de echipă îi introduce numele în componența echipei din topicul „Important!!!: Înscrieri.” iar jucătorul postează o nouă confirmare în topicul „Important!!!: Confirmări.”.
  • 7. Un jucător nou înscris în competiție are drept de joc din primul meci posibil dacă se respectă punctele 2÷4.
  • 8. ATENȚIE!!! Niciun jucător nu este admis dacă postează în topicul „Important!!!: Înscrieri.”. Acest topic este luat în calcul doar la postările căpitanilor de echipă, așa că vorbiți întâi cu ei să vă accepte. Obligația jucătorilor care vor să joace este doar să posteze în topicul „Important!!!: Confirmări.” după ce își văd numele afișat de căpitanul de echipă.
  • 9. Este 100% obligația căpitanilor de echipă (secunzilor) să stabilească cu coechipierii când pot juca și să stabilescă de comun acord cu căpitanul (secundul) echipei adverse o dată și o oră de disputare a meciului. Totuși pentru a veni în ajutor, există topicul „Disponibilități echipe.” pentru a se putea stabili cu adversarul date și ore de disputare a meciurilor. De asemenea, există topicul „Vestiar echipe.” pentru a se putea stabili cu coechipierii disponibilitatea echipei.
  • 10. Comunicarea rezultatelor:
    • 10.1. Se face numai de către căpitan (secund) în maxim 24 de ore de la jucarea meciului (până la ora 23:59 pentru rezulatul meciului disputat în ziua termen-limită).
    • 10.2. Mesajul trebuie să conțină:
      • cine cu cine a jucat ca echipe (gazda se scrie prima);
      • liniaverajul întâlnirii;
      • data de desfăşurare a meciului;
      • cine cu cine a jucat ca jucători.
      NOTĂ: Mesajul cu disputarea unei partide ar trebui să arate cam așa:
      „„Echipa 1”- „Echipa 2” 7-2/27.03
      titular/rezerva 1/rezerva 2/rezerva 3 - titular/rezerva 1/rezerva 2/rezerva 3”.
    • 10.3. Mesajul se postează în topicul „Rezultate.” aferent ediției respective de către căpitanii de echipă (secunzi).
    • 10.4. De asemenea, jucătorii care joacă de pe același I.P. și au participat în etapa respectivă, postează în topicul „Rezultatele jucătorilor de pe același I.P..” rezultatul meciului disputat de ei în maxim o oră de la încheierea meciului.
  • 11. Rezumat al topicelor și al drepturilor de postare:
    - „Important!!!: Înscrieri.” – căpitanii de echipă;
    - „Important!!!: Confirmări.” – toți jucătorii, excepție căpitanii de echipă;
    - „Disponibilități echipe.” – căpitanii de echipă (secunzii);
    - „Vestiar echipe.” – toți jucătorii (fiecare doar la echipa lui);
    - „Rezultate.” – căpitanii de echipă (secunzii);
    - „Retrageri.” – toți jucătorii individual, căpitanii de echipă pentru retragerea echipei;
    - „Rezultatele jucătorilor de pe același I.P..” – toți jucătorii care joacă de pe același I.P..

SISTEM DE JOC.
  • 1. Numărul calculat de echipe care încep competiţia: N = 8, 16, etc. (23x2x-3 , unde x≥3).
  • 2. Echipele vor fi luate în calcul la startul competiţiei în următoarea ordine: echipele conform clasamentului ediţiei anterioare, echipele nou-înscrise în ordinea înscrierii acestora şi locuri neocupate până la N.
  • 3. Setările mesei:
    - publică şi cotată; timp de joc: 7 minute; lungime: 1; fără dublaj.
  • 4. Se joacă astfel:
    - finalele: primul la 11, tur-retur;
    - semifinalele: primul la 9, tur-retur;
    - toate celelalte faze: primul la 7, tur-retur.
  • 5. Meciurile vor fi afișate sub forma: „Echipa 1”- „Echipa 2”. În meciul tur echipă gazdă este „Echipa 2”. Masa este făcută de un component al echipei gazdă. Primul se așază la masă, obligatoriu în dreapta, jucătorul component al „Echipei 1”. În funcție de jucătorul „Echipei 1”, pe loc, căpitanul (secundul) „Echipei 2” hotărăște cu ce jucător începe partida.
  • 6. Se pot face maxim 3 schimbări de fiecare echipă într-un meci.
  • 7. Un jucător care a jucat deja în acel meci, nu poate reintra în acel meci din postura de rezervă.
  • 8. Odată începută partida, nu se mai schimbă masa. Unde a început meciul, acolo se și termină.
  • 9. Meciul retur se joacă după aceleași principii ca și meciul tur. (vezi punctele 5-8 )
  • 10. Returul se poate juca imediat după disputarea turului sau altădată.
  • 11. Returul se poate juca la altă masă, doar dacă își exprimă această dorință căpitanul (secundul) gazdelor (asta înseamnă căpitanul (secundul) „Echipei 1”.
  • 12. În caz de egalitate la liniaveraj, se va juca o linie decisivă. Aceasta se joacă cu aceleași setări și la aceeași masă, în continuarea returului. Asta însemnă că se va juca între cei 2 jucători care au fost adversari în ultima linie a returului, excepție fiind cazul în care echipele mai au dreptul la schimbări și solicită acest lucru.
  • 13. În caz de nedisputare a unui meci, dacă nicio echipă din cele două nu postează conform regulamentului neprezentarea celeilalte (vezi „DREPTURI” punctul 1), ambele echipe vor fi eliminate din acea ediţie a competiţiei.
  • 14. În caz de de deconectare şi nevenire la masă a coechipierului în timpul limită admis (1 min.) și nu mai sunt rezerve sau s-au epuizat deja cele 3 schimbări, meciul va fi pierdut cu 10 – X, 12 – X sau 14 – X (în funcţie de faza în care s-a disputat meciul iar X este numărul de linii câștigate până în acel moment de propria echipă).

DESFĂŞURARE.
- faza 1:
echipă 1 ……………..................... echipă N
echipă 2 ……………..................... echipă N-1
echipă 3 ……………..................... echipă N-2
....................................................
- faza 2:
echipă câştigătoare meci 1 faza 1 ……………..................... echipă câştigătoare meci N/2-1 faza 1
echipă câştigătoare meci 2 faza 1 ……………..................... echipă câştigătoare meci N/2-2 faza 1
echipă câştigătoare meci 3 faza 1 ……………..................... echipă câştigătoare meci N/2-3 faza 1
....................................................
- fazele 3÷(n-1):
echipă câştigătoare meci 1 faza n-2 ……………..................... echipă câştigătoare meci 2x-n+1 faza n-2
echipă câştigătoare meci 2 faza n-2 ……………..................... echipă câştigătoare meci 2x-n+1-1 faza n-2
echipă câştigătoare meci 3 faza n-2 ……………..................... echipă câştigătoare meci 2x-n+1-2 faza n-2
....................................................
- faza n=x (finalele):
echipă pierzătoare meci 1 faza n-1 ……………..................... echipă pierzătoare meci 2 faza n-1
echipă câştigătoare meci 1 faza n-1 ……………..................... echipă câştigătoare meci 2 faza n-1.


CLASAMENTUL PENTRU STARTUL EDIŢIEI URMĂTOARE.
După următoarele criterii, în ordinea descrescătoare a importanţei lor:
  • 1. Faza mai mare în care echipa a fost eliminată.
  • 2. Liniaverajul (diferenţa mai mică linii pierdute-linii câştigate) din faza în care echipa a fost eliminată.
  • 3. Liniaverajul (număr mai mare de linii câştigate) din faza în care echipa a fost eliminată.
  • 4. Aleator, de către moderator.

DREPTURI.
  • 1. De a câştiga prin neprezentarea celeilalte echipe cu 7 – 0, 9 – 0 sau 11 – 0 (în funcţie de faza în care nu s-a disputat meciul) în ziua termen-limită a fazei respective cu condiţiile ca cel puțin unul din componenții echipei să joace cel puţin o partidă cu oricine în intervalul orar 20.45÷21.00 (ora României) iar în topicul „Rezultate.” căpitanii de echipă (secunzii) să posteze anexat victoriei și numele coechipierului/coechipierilor prezent/prezenți.
  • 2. De a câştiga linia cu 1 punct, 2 sau 3 în caz de deconectare şi nevenire la masă a adversarului în timpul limită admis (1 min.) sau în caz de expirare a timpului adversarului (cele 7 minute).
  • 3. De a continua partida cu o rezervă în caz de deconectare şi nevenire la masă a coechipierului în timpul limită admis (1 min.).
  • 4. De a juca în avans pentru faza următoare dacă deja se cunoaşte adversarul.

OBLIGAŢII.
  • 1. Respectarea punctului 11 din „ÎNSCRIERE, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.”.
  • 2. De a nu juca niciun meci dacă nu are încă drept de joc. (nu sunt respectate punctele 2÷5 din „ÎNSCRIERE, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.”)
  • 3. De a nu juca în primul meci pe care îl are echipa dacă este sancționat cu cartonaș roșu. (vezi punctul 2 din „SANCŢIUNI.”)
  • 4. Căpitanii de echipă (secunzii) să posteze anexat victoriei și numele coechipierului/coechipierilor prezent/prezenți dacă vor să câștige partida/partidele prin neprezentarea echipei adverse.

SANCŢIUNI.
  • 1. Cartonaș galben:
    • - pentru nerespectarea punctului 11 din „ÎNSCRIERE, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.”;
    • - pentru faptele ce sunt prevăzute cu avertisment în REGULAMENTUL FORUMULUI;
    • - pentru nerespectarea punctului 10.2 din „ÎNSCRIERE, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.” sau comunicarea eronată de informații din mesaj. (valabil doar pentru căpitani/secunzi)
  • 2. Cartonaș roșu (nu joacă în primul meci pe care îl are echipa):
    • - pentru recidivă în nerespectarea punctului 11 din „ÎNSCRIERE, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.”.
  • 3. Meci pierdut cu 7 – 0, 9 – 0 sau 11 – 0 (în funcţie de faza în care s-a disputat meciul):
    • - pentru intrarea în meci a unui jucător fără drept de joc (nerespectarea punctelor 2÷5, 6.2 și 6.3 din „ÎNSCRIERE, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.” la ora începerii meciului sau care este sancționat cu cartonaș roșu);
    • - pentru nerespectarea punctului 10 din „ÎNSCRIERE, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.”dacă echipa adversă l-a respectat;
    • - de către echipa gazdă dacă aceasta nu respectă punctele 5, 8 din „SISTEM DE JOC.”;
    • - nerespectarea punctelor 6, 7 și 12 din „SISTEM DE JOC.” de către o echipă.
  • 4. Meci considerat nedisputat:
    • - pentru nerespectarea punctului 10 din „ÎNSCRIERE, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.”dacă nici echipa adversă nu l-a respectat;
    • - pentru nerespectarea punctului 3 din „SISTEM DE JOC.”;
    • - pentru nerespectarea punctelor 6, 7 și 12 din „SISTEM DE JOC.” de către ambele echipe;
    • - dacă nu se respectă obligaţia 4.
Sus In jos
https://table42la42greu.forumgratuit.ro
 
Regulament.
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Regulament.
» Regulament.
» Regulament.
» Regulament.
» Regulament.

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
table42la42greu :: FRIENDS' TEAMS CUP :: Generalități-
Mergi direct la: