table42la42greu
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

When a man lies, he murders some part of the world.
 
AcasaAcasa  PortalPortal  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Regulament.

In jos 
AutorMesaj
joe4astral
Admin., Bundes., DFB, SCC, LL, CL, BC, NH NC, DFB L.
Admin., Bundes., DFB, SCC, LL, CL, BC, NH NC, DFB L.
joe4astral


Mesaje : 2285
Data de inscriere : 05/07/2012
Varsta : 49

Regulament. Empty
MesajSubiect: Regulament.   Regulament. EmptyVin 04 Iul 2014, 1:10 am

ALL STAR BACKGAMMON TEAMS' LEAGUE



Principiile acestei competiţii sunt inspirate tot din fotbal. Smile Este o competiție sistem campionat pe echipe.
Atenţie! Importanţa mai mare o are regulamentul general al FORUMULUI, acesta este specific şi pe locul 2.


  • 1. ÎNSCRIERE/TRANSFER, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.

    • 1.1 Înscrierea echipelor se face la topicul „Generalități/Important!!!: Înscrieri echipe.”.

    • 1.2 Înscrierea jucătorilor se face la topicul „Generalități/Înscrieri/transferuri jucători.”. Atenție: nu sunt admiși (într-o echipă) să joace în aceeași etapă cei care joacă de pe același I.P.!

    • 1.3 Se pot înscrie jucătorii care au cont activ în cel puțin o competiție individuală sau jucătorii abia înregistrați, aceștia din urmă beneficiind de WILDCARD doar în prima ediție de după înregistrare pe forum și nu au apucat să joace în alte competiții individuale.

    • 1.4 Înscrierea va rămâne valabilă permanent (pentru toate ediţiile) până la postarea retragerii/excluderii echipei/jucătorului.

    • 1.5 Căpitanul postează în topicul „Generalități/Important!!!: Înscrieri echipe.” numele echipei.

    • 1.6 În cazul oricărui jucător acceptat la o echipă, este obligația căpitanului să actualizeze componența echipei și competiția/competițiile individuale în care joacă fiecare (sau WILDCARD) de fiecare dată într-un nou mesaj de înscriere a echipei din „Important!!!: EDIȚIA ...: Loturi echipă – (RE)TUR.”. Nu este acceptat jucătorul ca făcând parte dintr-o echipă dacă nu îi apare numele în mesajul căpitanului.

    • 1.7 ATENȚIE!!! Niciun jucător nu are drept de joc dacă nu apare în componența echipei respective.

    • 1.8 Retragerea se postează în topicul „Retrageri.” și poate fi:
      • - a echipei (o postează doar căpitanul) în topicul „Generalități/Retrageri echipe.”;
      • - a unui jucător din competiție (o postează orice jucător) în topicul „Generalități/Retrageri jucători.”;
      • - a unui jucător dintr-o echipă (o postează orice jucător) în topicul „Generalități/Retrageri jucători.”.

      • 1.8.1 La retragerea echipei, secundul postează în topicul „Generalități/Retrageri echipe.”. Dacă acesta confirmă, echipa va fi retrasă. Dacă nu confirmă, devine automat căpitanul echipei respective, își stabilește secund și postează el în topicul „Generalități/Important!!!: Înscrieri echipe.” conform punctului 1.5 iar echipa rămâne în competiție.

      • 1.8.2 La retragerea unui jucător din competiție, acesta e considerat retras imediat sau după terminarea ediției aflate în desfășurare în funcție de doleanța acestuia sau a echipei. Figurează în continuare în componența echipei sale, poate juca până la sfârșitul ediției, nu figurează, nu joacă.

      • 1.8.3 La retragerea unui jucător dintr-o echipă rămâne valabil punctul 1.8.2. Dar dacă dorește să joace pentru altă echipă, nu va putea decât din turul imediat următor doar dacă noul său căpitan de echipă îl introduce în componența echipei din topicul „Important!!!: EDIȚIA ...: Loturi echipă – (RE)TUR.” iar jucătorul postează solicitarea în topicul „Generalități/Înscrieri/transferuri jucători.”.

    • 1.9 Un jucător nou înscris/reînscris/transferat are drept de joc din turul imediat următor doar dacă se respectă punctele 1.1÷1.7.

    • 1.10 ATENȚIE!!! Niciun jucător nu este admis dacă doar postează în topicul „Generalități/Înscrieri/transferuri jucători.”. Acest topic este luat în calcul doar la postările căpitanilor de echipă, așa că vorbiți întâi cu ei să vă accepte.

    • 1.11 Comunicarea rezultatelor:
      • 1.11.1. Se face până la ora 23:59 a aceleiași zile de către:
        • - căpitan (secund) în topicul „EDIȚIA ...: Rezultate echipe – (RE)TUR.”;
        • - jucătorii care au participat în etapa respectivă în topicul „EDIȚIA ...: Prezență pentru fiecare etapă jucătorii participanți ai echipei ... – (RE)TUR.” prezența acestora;
        • - secund (căpitan) dacă nu a postat în topicul „EDIȚIA ...: Rezultate echipe – (RE)TUR.” și a jucat, în topicul „EDIȚIA ...: Prezență pentru fiecare etapă jucătorii participanți ai echipei ... – (RE)TUR.” prezența acestuia.

      • 1.11.2. Mesajul trebuie să conțină:
        • - în topicul „EDIȚIA ...: Rezultate echipe – (RE)TUR.”:
          cine cu cine a jucat ca echipe (gazda se scrie prima);
          scorul întâlnirii;
          liniaverajul întâlnirii;
          cine cu cine a jucat ca jucători și rezultatele dintre ei.

        • - în topicul „EDIȚIA ...: Prezență pentru fiecare etapă jucătorii participanți ai echipei ... – (RE)TUR.”:
          "prezent(ă)".

        NOTĂ: Mesajul cu disputarea unei partide (în topicul „EDIȚIA ...: Rezultate echipe – (RE)TUR.”) trebuie să arate așa:
        „„Echipa 1”- „Echipa 2” a-b (c-d)/ziua.luna
        titular 1/rezervă 1/rezervă 2 – titular 1/rezervă 1/rezervă 2 e-f
        titular 2/rezervă 1/rezervă 2 – titular 2/rezervă 1/rezervă 2 g-h
        titular 3/rezervă 1/rezervă 2 – titular 3/rezervă 1/rezervă 2 i-j
        titular 4/rezervă 1/rezervă 2 – titular 4/rezervă 1/rezervă 2 k-l
        titular 5/rezervă 1/rezervă 2 – titular 5/rezervă 1/rezervă 2 m-n
        titular 6/rezervă 1/rezervă 2 – titular 6/rezervă 1/rezervă 2 o-p”,
        unde: a-b este scorul direct, c-d este liniaverajul direct (linii câştigate-linii pierdute), e-f, g-h, i-j, k-l, m-n și o-p sunt scorurile între jucători.

    • 1.12. Rezumat al topicelor și al drepturilor de postare:
      - „Generalități/Important!!!: Înscrieri echipe.” – căpitanii de echipă;
      - „Generalități/Înscrieri/transferuri jucători.” – toți jucătorii, excepție căpitanii de echipă;
      - „Probleme.” – căpitanii de echipă (secunzii);
      - „EDIȚIA ...: Loturile pentru fiecare etapă – (RE)TUR.” – căpitanii de echipă (secunzii) echipelor oaspete;
      - „EDIȚIA ...: Meciurile pentru fiecare etapă – (RE)TUR.” – căpitanii de echipă (secunzii) echipelor gazdă;
      - „EDIȚIA ...: Rezultate echipe – (RE)TUR.” – căpitanii de echipă (secunzii);
      - „EDIȚIA ...: Prezență pentru fiecare etapă jucătorii participanți ai echipei ... – (RE)TUR.” – toți jucătorii (fiecare doar la echipa lui);
      - „Generalități/Retrageri echipe.” –căpitanii de echipă pentru retragerea echipei, secunzii pentru confirmare/infirmare;
      - „Generalități/Retrageri jucători.” – toți jucătorii individual;
      - „Important!!!: EDIȚIA ...: Loturi echipă – (RE)TUR.” – căpitanii de echipă (secunzii);
      - în topicele echipelor – toți jucătorii (fiecare doar la echipa lui).

    • 1.13. Dacă un jucător a fost înscris regulamentar iar pe parcursul turului sau returului se retrage sau este suspendat/exclus din competițiile individuale în care juca și nu mai participă la nicio competiție individuală, acesta va avea drept de joc până la finalul fazei aflată în derulare (tur sau retur).

    • 1.14. Dacă un jucător a fost înscris regulamentar iar pe parcursul turului sau returului este suspendat/exclus de pe FORUM, dreptul de joc al acestuia încetează la data suspendării/excluderii de pe FORUM. Va avea drept de joc după încetarea suspendării/excluderii.

    • 1.15 Doar căpitanul (secundul) va cere explicații altui căpitan (secund) sau organizatorilor. Jucătorii își vor rezolva orice diferend prin intermediul căpitanului (secundului) propriu.

    • 1.16 Înaintea începerii turului/returului fiecare capitan (secund), până la o dată și o oră afișate de organizator, va afișa lotul de jucători.
      NOTĂ: Mesajul cu lotul unei echipe (în topicul „Important!!!: EDIȚIA ...: Loturi echipă – (RE)TUR.”) trebuie să arate așa:
      „ „Echipa ...”
      component 1 – căpitan, numele a cel puțin o competiție individuală în care joacă (wildcard-la prima participare)
      component 2 – secund, numele a cel puțin o competiție individuală în care joacă (wildcard-la prima participare)
      component 3 – numele a cel puțin o competiție individuală în care joacă (wildcard-la prima participare)
      component 4 – numele a cel puțin o competiție individuală în care joacă (wildcard-la prima participare)
      component 5 – numele a cel puțin o competiție individuală în care joacă (wildcard-la prima participare)
      component 6 – numele a cel puțin o competiție individuală în care joacă (wildcard-la prima participare)
      .....................”.


  • 2. SISTEM DE JOC.
    • 2.1 Se vor forma minim 6 echipe și se va juca în sistem campionat (fiecare cu fiecare echipă de 2 ori, adică tur și retur, o dată gazde, o dată oaspeți).

    • 2.2 Fiecare echipă va fi formată din MINIM 6 jucători.

    • 2.3 Camera de joc: STAVANGER.

    • 2.4 Setările mesei: publică şi cotată; timp de joc: 7 minute; lungime: 1; fără dublaj.

    • 2.5 Linia se va puncta cu un punct si marţul cu 2 sau 3 puncte, conform site-ului playOK.

    • 2.6 Se joacă primul la 10.

    • 2.7 Dacă unui jucător îi expiră cele 7 minute ale liniei sau i-a expirat timpul alocat mutării, celălalt va decide cum va puncta linia în favoarea lui: linie, marţ de 2 puncte sau marţ de 3 puncte.

    • 2.8 Dacă un jucător părăseşte în mod voit sau nu masa de joc şi nu se întoarce în timpul limită admis (1 min.), jucătorul rămas la masă va decide (cu aprobarea căpitanului sau secundului) cum va puncta linia întreruptă: linie, marţ de 2 puncte sau marţ de 3 puncte.

    • 2.9 În cazul în care masa este setată greșit, rezultatul obținut până în acel moment se anulează și partida va trebui repornită cu setările efectuate conform regulamentului (punctul 2.4).


  • 3. PERIOADA ȘI FORMA DE DESFĂŞURARE.
    • 3.1 Programul de desfasurare al ALL STAR BACKGAMMON TEAMS' LEAGUE va apărea cu 7 zile înainte de începerea competiției.

    • 3.2 Perioadele de desfăşurare a fazelor vor fi afişate de moderator în funcţie de numărul acestora.

    • 3.3 Înainte de fiecare etapă, căpitanii de echipă își vor desemna 6 (șase) titulari, restul echipei fiind rezerve. Cei 6 titulari desemnați vor incepe disputarea partidelor cu cei 6 titulari desemnați de căpitanul echipei adverse din etapa respectivă.

    • 3.4 Căpitanii (secunzii) echipelor desemnate a fi oaspete au obligația de a posta titularii cu 48 de ore înaintea desfășurării etapei.
      NOTĂ: Mesajul cu disputarea unei partide (în topicul „EDIȚIA ...: Loturile pentru fiecare etapă – (RE)TUR.”) trebuie să arate așa:
      „Titulari „Echipa 2”
      titular 1
      titular 2
      titular 3
      titular 4
      titular 5
      titular 6”.

    • 3.5 Căpitanii (secunzii) echipelor desemnate a fi gazde au obligația de a posta meciurile (titularii lor – titularii echipelor adverse) cu 24 de ore înaintea desfășurării etapei.
      NOTĂ: Mesajul cu disputarea unei partide (în topicul „EDIȚIA ...: Meciurile pentru fiecare etapă – (RE)TUR.”) trebuie să arate așa:
      „„Echipa 1”- „Echipa 2”
      titular 1 – titular 1
      titular 2 – titular 2
      titular 3 – titular 3
      titular 4 – titular 4
      titular 5 – titular 5
      titular 6 – titular 6”.

    • 3.6 Etapele se vor desfășura în ziua de MIERCURI, cu începere de la ora 21:00 (ora României).

    • 3.7 În cazul în care la ora începerii etapei nu sunt prezenți toți jucătorii, se va aștepta obligatoriu 15 minute doar la masa/mesele unde lipsește/lipsesc titularul/titularii.

    • 3.8 Mesele vor fi create de către jucătorii echipelor gazdă.

    • 3.9 Jucătorii echipei desemnată gazdă pentru etapa respectivă setează mesele de joc în conformitate cu regulamentul, după care trimit invitații jucătorilor oaspeți cu care vor disputa partidele. La o masă de joc, jucătorul echipei gazdă se va așeza ÎNTOTDEAUNA pe locul din stânga.

    • 3.10 În timpul partidei (în pauza dintre linii) căpitanul de echipă poate efectua schimbări. În fiecare dintre cele 6 partide se pot efectua maxim 2 (două) schimbări de fiecare echipă.

    • 3.11 Un jucător care a jucat deja într-un meci fiind schimbat, nu poate reintra în acel meci din postura de rezervă.

    • 3.12 Dacă titularul/rezerva 1 este înlocuit(ă) de o rezervă, aceasta va putea continua disputarea partidei OBLIGATORIU la aceeași masă. La masa la care a început meciul, acolo se și termină.

    • 3.13 În caz de de deconectare şi nevenire la masă a coechipierului în timpul limită admis (1 min.) se așteaptă maxim 5 minute revenirea acestuia. Dacă, și după aceste 5 minute, nu mai sunt rezerve sau s-au epuizat deja cele 2 schimbări, meciul va fi pierdut cu 12 – X (X este numărul de linii câștigate până în acel moment de propria echipă).

    • 3.14 În cazul în care o echipă nu va avea reprezentant în cadrul uneia dintre partide sau acesta nu se prezintă la joc în timpul regulamentar (15 min), respectivul meci va putea demara jucând o rezervă. Meciul poate începe și înainte de cele 15 minute dacă cei 2 căpitani sunt de acord.

    • 3.15 În cazul în care o echipă nu va avea niciun reprezentant în cadrul uneia dintre partide în timpul regulamentar (15 min), respectivul meci se va contabiliza cu scorul de 10-0 pentru echipa al cărei jucător este prezent.

    • 3.16 Jucătorul titular care a întârziat și a fost înlocuit de o rezervă pierde dreptul de a evolua în etapa respectivă.


  • 4. PUNCTAJUL ŞI DEPARTAJAREA.
    • 4.1 Având în vedere ca vor fi câte 6 meciuri ale unei echipe în fiecare etapă, scorurile pot fi: 6-0, 5-1, 4-2, 3-3, 2-4, 1-5, 0-6. Scorurile pot fi și mai mici. (vezi „7. SANCŢIUNI.”)

    • 4.2 Echipa învingătoare primeşte 3 puncte, la egal fiecare echipă primeşte câte 1 punct.

    • 4.3 În caz de egalitate de puncte între 2 sau mai multe echipe, departajarea se va face după următoarele criterii, în ordinea descrescătoare a importanţei lor, astfel:
      - scorul general (diferenţa meciuri câştigate-meciuri pierdute);
      - scorul general (număr mai mare de meciuri câştigate);
      - liniaverajul general (diferenţa linii câştigate-linii pierdute);
      - liniaverajul general (număr mai mare de linii câştigate);
      - puncte meciurile directe;
      - scorul direct (diferenţa meciuri câştigate-meciuri pierdute);
      - liniaverajul direct (diferenţa linii câştigate-linii pierdute).
      Dacă şi acum se menţine egalitatea între câteva dintre echipe, se va întocmi iar un miniclasament al celor câteva echipe.
      Dacă şi acum se menţine egalitatea, se va juca un meci de baraj între echipele implicate în acelaşi sistem de joc prevăzut la punctele 3.2÷3.8, dar doar tur (meci de fotbal pe teren neutru). Ca atare, punctele 3.3÷3.5 vor fi modificate, adică fiecare echipă va posta câte 3 titulari, deci fiecare echipă va fi considerată gazdă în 3 din cele 6 meciuri. Dacă şi acum se va menţine egalitatea, se va juca o singură linie (lovituri de la 11 m) între căpitanii echipelor la o dată și oră stabilite de comun acord cu moderatorul competiției, în prezența și la o masă setată de acesta. Dar ăsta e SF, nu se va ajunge niciodată până aici. Smile


  • 5. DREPTURI ALE JUCĂTORILOR ÎNSCRIŞI.
    • 5.1 De a câştiga linie sau marţ (cum doresc) în cazul expirării adversarului a celor 7 minute ale liniei sau a timpului alocat mutării. (vezi 2.7)

    • 5.2 De a câştiga linia cu 1 punct, 2 sau 3 în caz de deconectare şi nevenire la masă a adversarului în timpul limită admis (1 min.). (vezi 2.8 )

    • 5.3 De a continua/începe partida ca rezervă. (vezi 3.10, 3.12, 3.13 și 3.14)

    • 5.4 De a câştiga cu 12 – X; (vezi 3.13)

    • 5.5 De a câştiga cu 10 – 0. (vezi 3.15)


  • 6. OBLIGAŢII ALE JUCĂTORILOR ÎNSCRIŞI.
    • 6.1 Respectarea regulamentului forumului și a prezentului regulament pentru a nu fi sancționați, fie conform unuia, fie conform celuilalt.

    • 6.2 Jucătorul echipei gazdă ține scorul după fiecare linie încheiată.

    • 6.3 În caz că niciunul dintre cei 2 oponenți nu vrea să dea start primul, jucătorul echipei gazdă face acest lucru în mai puțin de un minut.


  • 7. SANCŢIUNI.
    • 7.1 Pentru echipă:
      • 7.1.1 Avertisment (valabil într-o ediție):
        - pentru nerespectarea punctelor 1.11 și 1.16 din „1. ÎNSCRIERE/TRANSFER, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.” sau comunicarea eronată de informații din mesajul căpitanului (secundului);
        - pentru nerespectarea punctelor 3.4 și 3.5 din „3. PERIOADA ȘI FORMA DE DESFĂŞURARE.”.

      • 7.1.2 Penalizare 1 punct (valabil într-o ediție):
        - pentru fiecare recidivă în nerespectarea punctului 1.11 din „1. ÎNSCRIERE/TRANSFER, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.”;
        - pentru fiecare recidivă în nerespectarea punctelor 3.4 și 3.5 din „3. PERIOADA ȘI FORMA DE DESFĂŞURARE.”.

      • 7.1.3 Penalizare 3 puncte (valabil permanent):
        - pentru fiecare recidivă în nerespectarea punctelor 1.11 și 1.16 din „1. ÎNSCRIERE/TRANSFER, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.” de către căpitan (secund) sau comunicarea eronată de informații din mesajul acestuia.

      • 7.1.4 Meci pierdut cu 10 – 0 (valabil permanent):
        - pentru intrarea în meci a unui jucător fără drept de joc (nerespectarea punctelor 1.1÷1.10 și 1.13÷1.14 din „1. ÎNSCRIERE/TRANSFER, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.” la ora începerii meciului, care este sancționat cu cartonaș roșu, suspendat sau exclus) dacă cealaltă echipă nu a greșit în același mod;
        - pentru nerespectarea punctelor 3.10, 3.11 și 3.16 din „3. PERIOADA ȘI FORMA DE DESFĂŞURARE.” dacă echipa adversă le-a respectat.

      • 7.1.5 Meci considerat nedisputat (valabil permanent):
        - pentru intrarea în meci fără drept de joc a câte unui jucător de la fiecare echipă (nerespectarea punctelor 1.1÷1.10 și 1.13÷1.14 din „1. ÎNSCRIERE/TRANSFER, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.” la ora începerii meciului, care este sancționat cu cartonaș roșu, suspendat sau exclus);
        - pentru nerespectarea punctelor 2.3, 2.4 și 2.9 din „2. SISTEM DE JOC.”;
        - pentru nerespectarea punctului 3.9 din „3. PERIOADA ȘI FORMA DE DESFĂŞURARE.”;
        - pentru nerespectarea punctelor 3.10, 3.11 și 3.16 din „3. PERIOADA ȘI FORMA DE DESFĂŞURARE.” dacă nici echipa adversă nu le-a respectat;
        - pentru nerespectarea punctului 3.12 din „3. PERIOADA ȘI FORMA DE DESFĂŞURARE.”.

    • 7.2 Pentru jucători:
      • 7.2.1 Cartonaș galben (valabil într-o ediție):
        - pentru faptele ce sunt prevăzute cu avertisment în REGULAMENTUL FORUMULUI;
        - pentru nerespectarea punctelor 1.11, 1.12 și 1.15 din „1. ÎNSCRIERE/TRANSFER, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.” sau comunicarea eronată de informații din mesaj;
        - pentru nerespectarea punctelor 3.9 și 3.12 din „3. PERIOADA ȘI FORMA DE DESFĂŞURARE.”;
        - pentru nerespectarea punctului 6.2 din „6. OBLIGAŢII ALE JUCĂTORILOR ÎNSCRIŞI.”.

      • 7.2.2 Cartonaș roșu (nu joacă din momentul acordării și în primul meci pe care îl va avea echipa, valabil permanent):
        - pentru recidivă în nerespectarea punctului punctelor 1.11, 1.12 și 1.15 din „1. ÎNSCRIERE/TRANSFER, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.”;
        - pentru recidivă în nerespectarea punctelor 3.9 și 3.12 din „3. PERIOADA ȘI FORMA DE DESFĂŞURARE.”;
        - pentru recidivă a faptelor ce sunt prevăzute cu avertisment în REGULAMENTUL FORUMULUI;
        - pentru faptele ce sunt prevăzute cu avertisment în REGULAMENTUL FORUMULUI dacă au fost săvârșite după nerespectarea punctelor 1.10, 1.11 și 1.13 din „1. ÎNSCRIERE/TRANSFER, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.” sau comunicarea eronată de informații din mesaj sau după nerespectarea punctului 3.12 din „3. PERIOADA ȘI FORMA DE DESFĂŞURARE.”;
        - pentru recidivă la nerespectarea punctului 6.2 din „6. OBLIGAŢII ALE JUCĂTORILOR ÎNSCRIŞI.”;
        - pentru nerespectarea punctului 6.3 din „6. OBLIGAŢII ALE JUCĂTORILOR ÎNSCRIŞI.”.

      • 7.2.3 Suspendare până la finalul turului (returului):
        - pentru intrarea în meci a unui jucător fără drept de joc (nerespectarea punctelor 1.1÷1.10 și 1.13÷1.14 din „1. ÎNSCRIERE/TRANSFER, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.” la ora începerii meciului sau care este sancționat cu cartonaș roșu);
        - pentru a doua recidivă în nerespectarea punctului punctelor 1.11, 1.12 și 1.15 din „1. ÎNSCRIERE/TRANSFER, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.”;
        - pentru recidivă la nerespectarea punctului 6.3 din „6. OBLIGAŢII ALE JUCĂTORILOR ÎNSCRIŞI.”.

      • 7.2.4 Excludere:
        - pentru intrarea în meci a unui jucător suspendat;
        - pentru a treia recidivă în nerespectarea punctului punctelor 1.11, 1.12 și 1.15 din „1. ÎNSCRIERE/TRANSFER, POSTĂRI ȘI REGULI GENERALE.”;
        - pentru a doua recidivă la nerespectarea punctelor 6.2 și 6.3 din „6. OBLIGAŢII ALE JUCĂTORILOR ÎNSCRIŞI.”.


OBSERVAȚII!!!
1. Orice altă problemă care nu este prevazută în prezentul regulament rămâne la aprecierea organizatorilor pentru rezolvare, cu sau fără consfătuire cu administratorul forumului, cu sau fără consfătuire cu căpitanii de echipă.
2. Organizatorii pot programa sau reprograma etapele, anunțul făcându-se pe forum cu minim 72 de ore înainte.
Sus In jos
https://table42la42greu.forumgratuit.ro
 
Regulament.
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Regulament.
» Regulament.
» Regulament.
» Regulament.
» Regulament.

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
table42la42greu :: ALL STAR BACKGAMMON TEAMS' LEAGUE :: Generalități-
Mergi direct la: